Sol sol sol

Kommentera
(null)

Åå så härligt ropar jag med glädje! Den här helgen har bjudit på sol och ordentlig vårvärme nästan en lite skymt mot sommarvärme faktiskt men inte riktigt. Utomhus har de varit iallafall en hel del för min del och ungarna har lekt och donat så mycket dom orkat! Äldsta är lite små hängig, och sover fortfarande i skrivandets stund. Mini likadant, hon har mycket gnäll att bjuda på och är inte riktigt nöjd helt enkelt vad de än gäller. Peppar peppar så har jag hittills helt mig på friskhetsbanan och jag hoppas de håller sig så!

Idag är de iallafall sol igen, jag är ensam vaken med min kaffe kopp.
Mini vaknade imorse, vi gick upp och hon åt men alldeles för hängig så hon somnade för en stund sedan, äldsta prinsessa sover fortfarande vilket inte hör till vanligheten såhär strax efter 9 och sambon sover han också eftersom han körde ett game igår med några kompisar så jag är inte förvånad om de blev sent.. jag orkar inte titta på klockan när han kom nerkrypandes i sängen!

Vet inte vad den här dagen ska bjuda på, troligen kaffe och mer sol 😊🌸🌞
Vad gör ni idag?