Till min livskamrat.

Kommentera

Jag älskar dig. Varenda bit, varenda del. Det är något majestätiskt och storartat med dig ibland som får allt att hålla andan ett ögonblick.
På riktigt.
Jag älskar hur du alltid lockar fram skrattet i mig och hur du totalt golvat mig av kärlek med hela din existens. Hur du ständigt inspirerar mig till att fortsätta, till att försöka, till att våga. Du föser in mig i en värld där absolut ingenting är omöjligt. Där jag vågar ge hän och satsa helhjärtat. Där inga drömmar är utom räckhåll och där inga vilopauser är förgäves. 

Det är skitläskigt att älska såhär djupt, såhär innerligt. Att ge hela sitt jag till någon annan och säga "här, håll mig och snälla tappa mig inte". Att, i all försiktighet men i samtidig ultra-speed visa upp hela sitt register, alla hjärnspöken och allt man aldrig vågat säga till någon annan tidigare. 

Tack för att jag får vara liten med dig och för att jag får ta plats med dig. Tack för att du gör det så himla enkelt för mig att älska dig och för att dessa år tillsammans har gett livet en helt ny dimension och meningsfullhet. ❤️

Jag & du , våra drömmar, vår lycka, vårt liv!
Tillsammans har vi tagit oss igenom tuffa saker som folk inte ens har en aning om, vi har gjort stora framsteg ihop och är varandras hand i ur och skur ❤️