En dag med värme igen.

Kommentera
Vi har haft de blåsigt i flera dagar denna vecka men solen har ändå varit framme stundvis. Dock har de varit kyligt men idag slog värmen på igen och någon vind verkar knappt existera idag för herregud så varmt de blev!!
Så nu sitter jag här i solen och njuter, mini sover middag, stora tjejen hoppar studsmatta och sambon åkte iväg för en timme sedan med grabbarna på motorcykeln. Jag och döttrarna ska åka till deras mormor och morfar på fika i eftermiddag sen blir de Söndagsläge i soffan till finalen av ishockey VM med sambon när barn har somnat.

Jag försöker just nu ta mig i kragen trots att tankarna som är mörkare än vanligt kommer på kvällen när jag lägger mig sängen!
(null)
Igår hade vi en hel familjedag, utflykt och trevliga stunder och de fyllde på mitt förråd rejält av kärlek ❤️.