GGN och nu längtar jag efter ett lugn.

Kommentera
Hösten, kylan, regnet men så kom solen.
Igår var de GGN, alltså Gotland Grand National och självklart var min familj där. Jag gjorde precis som alla andra år tog med mig hela familjen för en dag i skogen bland lera och alla motorcyklar. MEN i år regnade och blåste riktigt kallt att dagen blev kort. Vi fortsatte hemåt efter några timmar och tittade vidare på tvn. Sambons bror och hans son kom hit precis som tidigare år, barnen lekte och de var ett galet liv hela eftermiddagen. Men de var inte slut där, de blev kväll och dom stannade på kvällsmat och sen myste barnen TILLSLUT ner sig i soffan och såg film med lite lördagsgodis, mini hon fick gå till sängs vilket hon verkligen behövde.

Idag är jag helt slut, sådär tung i huvudet och bara behöver ett lugn. Mina läppar är neutrala, jag har ingen ork riktigt. Men jag har plockat i köket iallafall men någon söndagsryck med dammsugaren får vänta tills imorgon för min del för de orkar jag inte med idag.
Här har vi nu fått höstlov, äldsta dottern ska gå lite på fritids och mini ska gå korta dagar på förskolan. Jag ska fortsätta att ta hand om mig själv, på tisdag ska jag till överläkaren och diskutera vidare om min sjukskrivning och prata medicin, ja få den där granskningen från topp till tå både utvändigt och invändigt helt enkelt för att se vad han säger om saken. På Onsdag är de möte och sen fortsätter vi med en lugn Torsdag. På Fredag ska äldsta på halloween disco, hon ska vara fladdermus och de ska hon ordna sig tillsammans med sin vän Elli som går i hennes klass. När dom ordnat sig ska dem gå till tillsammans då Elli bor granne med lokalen där discot ska vara, äldsta kommer sedan sova över vid sin mormor och morfar för att jag sedan kan få hem hennes igen på Lördagen. Men hela nästa helg kommer nog spenderas en hel del vid tvn för ovanlighetens skull... Vad kan de vara då?
Jodå, de är Blizzcon nämligen och de kan jag ju inte missa när jag lever med min härliga gamer eller hur?

Hur har din helg varit och vad har du för planer i veckan?