Dagarna bara går.

Kommentera
Dagarna bara går och går, vardagen är tillbaka. Äldsta i skolan, minsta på dagis, sambo på jobb och även jag har kommit tillbaka till jobbet efter mammaledigheten!
Bloggen har därför blivit lite undanskuffad då de känns som om dagarna bara byter av varandra innan dess att jag ens hinner säga bu eller bää. Men jag blir så glad inombords att se hur ni kikar in här varje dag och inväntar nya inlägg!
Veckan har varit kall, endel sol och endel snöfall och helt ärligt har jag nog inget mer positivt att säga tror jag?
Ikväll ska jag och sambon svirra om till lite partyklädsel för att åka på en mc-klubbs invigning i nytt garage. Ska bli trevligt att fara iväg en stund bara jag och han utan barn.

Nä, nu blir de att tvätta, handla, duscha, invänta barnvakt och sedan laga kvällsmat innan man kan göra sig iordning och åka iväg :)

Hoppas ni har en trevlig lördag allihopa!