Utmaning, min andra halva.

Kommentera

Jag är utmanad och antar utmaningen att svara på alla dessa:

• Vem är äldst? Min sambo
• Gick ni i samma skola? Nej
• Vem tog första steget? Min sambo
• Vem är mest känslig? Jag
• Vem har sämst humör? Jag
• Vem snackar mest? Jag
• Vem är mest social? Båda, men på olika sätt.
• Vem har sjukast humor? Min sambo
• Vem är mest envis? Jag
• Vem somnar först? Oftast jag 🙈
• Vem vaknar först? Jag
• Vem gråter mest? Jag
• Vem sa, jag älskar dig först? Ingen aning men de var säkert jag... 🙄❤
• Vem är mest rörig? Jag
• Vem är den bästa chauffören? Jag(oavsett vad han tycker så är jag bäst på att köra)
• Vem lagar godast mat? Beror på vad för mat och vi hjälps ofta åt, så båda!
• Vem är mest romantisk? Jag
• Vem skulle klara sig längst tid på en öde ö? Min sambo
• Vem skulle vara först framme och hjälpa en gammal dam i nöd? Jag
• Vem skulle passa bäst som statsminister? Min sambo
• Kommer din andra hälft att hålla med om vad du svarat? Ja men de tror jag faktiskt 😊👌