Så blev de min tur... Sjukstugan fortsätter!

Kommentera
Så blev de min tur, inte lika dålig som mini men förkyld och allmänt hängig.
Ännu en dag hemma helt enkelt, och för er som undrar så börjar jag absolut tröttna på de här sjukligheterna som drabbar oss gång på gång (!!!) Idag har jag lyckats dammsuga under förmiddagen och nu sover mini, stora tjejen är i skolan och sambon på jobbet. Själv har jag satt mig med datorn i knät i soffan och kaffe koppen bredvid mig för att infinna ett lugn och försöka att bara andas.

Ute skiner solen idag, kanske kommer snön att gå bort nu? Ja, jag hoppas faktiskt på de för nu vill jag ha lite vår, vårkänslor, kunna sitta utomhus med mitt kaffe och njuta av solens strålar i bara en fleecetröja på mig. Men snart, snart kommer de! Har ni fortfarande snö? Eller har ni sett några vårtecken än?