Sommaren lider mot sitt slut.

Kommentera
Sommaren lider mot sitt slut. Här hemma hos mig kan solen fortfarande vara framme med sin värme vissa dagar men vi har även höstväder emellanåt. De regnar ofta på kvällarna och de är mer moln än blåhimmel ute.
Imorgon går min familj tillbaka till vardagen igen. Äldsta dottern ska börja andra klass, minsta ska tillbaka till förskolan, sambon ska börja jobba igen... Ja, som ni läser kommer vi tillbaka in i rutiner igen vilket ska bli rätt skönt och jag längtar redan efter fredagskvällen när vi kan mysa ner oss i soffan och bara ha de skönt och börja njuta av helgen.

Min sommar har varit lugn men samtidigt har vi haft väldigt mycket uppbokat.
Min sambos mcgäng har haft körningar och grillningar samt fester, vi har haft födelsedagar och 30års fest, vi har haft vänner som gift sig, svensexa, grillkvällar, stranden, midsommar och projekt. Min lilla syster har tagit studenten, min barndomsvän har varit flera veckor på besök och jag har fått mysa med hennes dotter T, vi har varit på utflykter med familjen och bara njutit av ledigheten i hela 6veckor. Kan de bli härligare än så?

Där var lite bilder från min sommar, helt ärligt har jag denna sommar varit väldigt dålig både på att blogga men också att ta kort... Men jag har ju inte riktigt mått helt hundra procent bra heller vilket har medfört att jag försökt fokuser på mig själv helt enkelt.

Har du haft en bra sommar?