20 snabba

Kommentera

Hur gammal är du? 27 om ett tag

När vaknade du idag? 05.20

Vad åt du till frukost? Kaffe

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
1. Jag avskyr att lyssna på radio
2. Jag är diagnoserad med OCD
3. Jag är kvalsterallergiker

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över? Jag är mest nöjd över allting faktiskt med min kropp men måste jag säga något jag är minst nöjd över så är de mina armbågar som alltid blir så torra såfort jag glömmer smöra in en dag.

Vad har du gjort idag? Vabbat för yngsta dottern som är sjuk samt tvättat allt.

Vilken film såg du senast? Sune i fjällen med äldsta dottern!

Är du besatt av någonting? Närhet

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: I köket, sittandes på en stol vid köksbordet med kaffet bredvid.

Vad lyssnar du på just nu? Just nu ingenting mer än tvättmaskinen som tjuter en gång varannan minut för att han är färdig!

Hur går du helst klädd? Jeans och linne.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Önskar att jag var en morgonmänniska, men jag är nog en kvällsmänniska trots allt

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte

Vad köpte du senast? Glasögon

Vad har du i dina fickor? En napp eller ingenting

Vilken är din favoritaffär? Ica maxi, kappahls barnavdelning, samt Gina tricot

Vilka smeknamn har du haft? Mickan, mammamikaela, Mickis, Mikka 

Vilka är dina största svagheter? Att jag sviker mig själv när jag behöver det som mest

När fyller du år? I slutet av mitten på augusti 😉


Jag är så nyfiken på er som läser så jag utmanar er allihop och för den som vill ge sig till känna vem ni är kan väll tagga mig eller kommentera, alternativt skicka ett mail till [email protected] med er bloggadress så jag får titta in hos er 😊