Utmaning - En positiv lista

En kommentar
Idag blev jag så peppad på en lista när jag fick se Evah skriva såhär:
Idag kör vi en liten utmaning för att peppa oss själva. Jag vill att vi ska skriva en liten lista tillsammans. Jag vill också läsa era svar på denna lista, så ni får gärna endera skriva den i er egen blogg och tagga mig eller så kan ni skriva svaren i kommentarsfältet. Blir det bra? :) ♥

Jag tyckte de här lät väldigt bra och jag tycker att ni som är mina läsare kan göra de också och jag vill precis som Evah  också läsa er svar så tagga eller skriv svar i kommentarerna!

5 saker jag är bra på:
• Städa.
• Skriva.
• Lyssna.
• Matlagning.
• Mitt jobb.

5 saker jag gillar med min personlighet:
• Att jag är omtänksam för precis alla oavsett hur väl jag känner personen.
• Att jag är effektiv i projekt jag gör.
• Att jag är ärlig.
• Att jag oftast är glad.
• Att jag är en glädjespridare till många.

5 saker jag är tacksam för:
• Att jag har mina älskade barn och sambo.
• Att jag har en bra chef på jobbet.
• Att jag har underbara vänner.
• Att jag har vårt hus.
• Att jag har en väldigt bra överläkare på psykiatrin.
 
1 Johanna:

skriven

Jag gjorde en lista :) Finns på min blogg. Fin idé! ta hand om dig!

Svar: Kul :)
blockochpenna.blogg.se