Vilken är den längsta minuten?

Kommentera

De här kanske låter som en gåta men helt ärligt så är de inte meningen men de är en sak jag funderat på och undrar om jag är den enda?

Vet ni vilken som är den längsta minuten?
...
...
...
...
...

Jo jag skulle säga att de är tvättmaskinens sista minut i programmet, alltså hur länge kan inte en tvättmaskinen stå på 00:01 egentligen? Och nej, de är inte bara min nuvarande maskin som är så utan mina tre tidigare maskiner var likadana!!
Som nu idag, jag tvättade och när jag la mini för att sovamiddag stod den på 00:30 minuter kvar därför gick jag in när jag visste att den skulle vara klar så jag snabbt och smidigt kunde lägga överni torktumlaren och hänga upp de övriga som inte skulle torktumlas... men vad händer?
Jo, jag får står där vid maskinen som står på 00:01 när jag kommer in och vänta, vänta och vänta! När de känts som om jag väntat i 2 minuter funderade jag på om jag skulle börja räkna. Ni vet sådär räkna som man kan räkna får när man ska sova!

Ja, maskinen blev ju klar tillsist men nu vill jag veta ärligt om de finns någon tvättmaskinen som har en kort sista minut eller kanske någon som har kört en tidtagning på sin tvättmaskin?
Jag börjar allvarligt fundera på om jag ska köra en tidtagning nästa tvätt jag tvättar!!!