En låt som får tankarna att flöda fritt

2 kommentarer
Jag vet att de är rätt tyst här på bloggen just nu, jag prioriterar mig själv och min familj.
Jag mår inte bra just nu, tusen saker runt omkring och en depression är i farten!

Men jag ser att ni tittar in ändå och de gör mig glad 😊.
Kram kram! /M
 
1 Moa:

skriven

Började följa dig på din förra blogg och idag när jag kikade in på din nya såg jag att du också har en paus. Hoppas du kommer tillbaka igen kramar ❤️

Svar: Va roligt att du hittade hit efter min gamla. Ja de har blivit en paus men jag återkommer nog lite smått från och med nu igen. :)
blockochpenna.blogg.se

2 Moa:

skriven

P.S jag är också Biopolär. Dock med ev borderline ska Börja om på ny utredning om några veckor.

Svar: Okej, då hoppas jag att din utredning blir bra och att du får en klok utredning! Ta hand om dig. Kram!
blockochpenna.blogg.se