Fartfylld helg.

Kommentera
Att precis varenda helg är uppbokade för mig och min familj har vi veta sedan några veckor tillbaka. Förra helgen var de upp på motorcykeln för att åka långkörning med vänner och andra mc-gäng 😊. På kvällen blev de grillning och häng i garaget.
Denna helg var de körning igen men jag var med barnen och sambon for iväg under lördagen med vännerna. Han kom hem efter några timmar, och sen kom ett tråkigt besked... en av gängmedlemmarna i ett annat gäng som vi umgås mycket med har åkt av, med ambulans for han in till sjukhuset, inget brutet men ryggen har tagit stryk samt är han väldigt blåslagen och motorcykeln är mest skrot av sägs de. Nu i skrivandets stund är han vaken, sittandes i en rullstol vid förflyttning men har goda prognoser framför sig.
Senare på kvällen fick barnen åka till min pappa för att jag sedan mötte upp sambon och vårt underbara vänskapsgäng med grillning och sen blev de en invigning för klubbens övervåning. Massvis med folk kom för att ta några öl, drinkar och endel festade till de på högre nivå och tog sig några shot. Musik, dans, trevligheter, skratt och massor med prat, inget bråk eller något under kvällen. Hem kom vi vid 4 på morgonen därefter, marsch i säng för min och sambons del för vid 8.30 ringde min klocka och de var dags att gå upp och hämta barn. Hämtade barn och sedan hem igen för att vila middag senare med mini. På eftermiddagen var de in i bilen och iväg igen.

Nu var de daga för studentbalen, min lillasyster tar nämligen studenten iår och min vackra lillasyster var så fin i sin klänning, min pappa körde sin snygga bil och lillasysters vän var med.
Efter balen åkte vi och käkade, jag och sambon med mini då stora prinsessan stannade kvar med mormor och morfar!

Kan lova att igårkväll låg vi utslagna i soffan, både jag och sambon, kröp ner i sängen tidigt och sov riktigt gott!
(null)

(null)

(null)

Hoppas ni också haft de bra, idag blir de städning och troligen en sväng om på gräsmattan ute också senare i eftermiddag framemot kvällen. 🌸😊