En lista.

Kommentera
Vi kör en lista eller hur? Den här listat hittade jag inne hos den här härliga tjejen,

Har du kysst en tjej?

Nej och de kommer aldrig hända heller.

Har du blivit sydd någon gång?
Ja.

Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Den var väldigt svår, de är klart att de kan vara kärlek utan sex men helt föredrar jag nog ett liv med sex så måste jag välja får de blir sex utan kärlek.

En vacker person?
Min sambo skulle jag säga, fast han är en helt fantastisk person men vacker också ;) 

Någon du har kysst?
Min sambo


Kan man vara vän med sitt ex?
Kan, kan man nog men jag fördrar de inte och mina ex är inga jag är vänner med. Men vi hälsar såklart, man har ju ändå ett förflutet ihop.


Har du rykten efter dig?
Jag har inga i nuläget men jag har haft.


Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Jodå, de är jag absolut.


Är du beroende av något?
Nikotin


Om jag vann en miljon, vad skulle jag göra?
Spara och lägga de på min egna familjs framtid.


Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar, för att jag älskar värmen, solen, grillkvällar, motorcykelhäng och allt annat som tillhör.


Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Thailand skulle jag nog säga, men inte själv utan med min familj isåfall och är de enbart jag skulle jag säga precis här på den här stolen där jag är!


Tränar jag?
Ja de gör jag, dagligen!


Vad har du gjort idag?
Varit ledig, så har umgåts med yngsta dottern, och sedan hämtat äldsta i skolan och sedan varit med ungarna fram tills sambon kom hem.

Vad är du på för humör just nu?
Just nu är jag nog lite grinig då jag är trött och har huvudvärk.


Vilket är ditt favoritgodis?
Nappar.


Vad är jag rädd för?
Att förlora min lilla familj.


Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska får jag nog säga trots att jag går upp varje morgon vid 7 ;)


Är du blyg?
Nej inte ett dugg.


Hur gammal är du?
27 snart.


Hur gammal känner du dig?
Oj, mycket äldre... typ 35-40?


Vart bor du?
Visby


Har du något smeknamn?
Mickan, gumman, Mikka, mammamikka, spiggen, dumdum.


Vad ser jag framemot just nu?
En ledig helg med min familj och vår semester i sommar!


Tror du att dina följare kommer läsa denna lista?
De tror jag nog absolut.