Man önskar man kunde

Kommentera
Att se sitt barn eller sina barn såhär är inget jag önskar, dock önskar jag att jag kunde göra något mer så att hon kunde få må bättre.
Minis dag igår var i min famn, gråtandes och gnällandes, ynklig och varm... ingen mat gick hem förutom några bitar av banan och vatten fick vi knappt i henne heller... en vätskebrist börjar närma sig nu om hon inte tänker börja dricka!
Kvällen igår, en lördagskväll blev för min del spenderad sittandes i soffan men en sjuk dotter i famnen som vände och vred på sig, kom inte till ro och såfort hon somnade och jag la ner henne vaknade hon och va ledsen. Men efter mycket om och men somnade hon, idag överväger vi om vi ska låta en läkare titta på henne idag eller om vi ska avvakta tills imorgon när hennes egna barnläkare ska ringa då vi har telefontid med henne efter lunch.. de är så svårt, svårt att veta och då jobbar jag själv inom vården men något jag har lärt mig är sunt förnuft och magkänsla. Både min och sambons magkänsla säger att de kommer vända, men frågan är när och hur länge man ska avvakta?
1177 sa igår att vi skulle åka in akut om vi inte orkade mer annars kontakta dom idag för att få en jourtid till en läkare. Vi avvaktade eftersom mini äntligen somnade så vi lät henne då sova och hon sov lite oroligt men ändå låg hon och va i sin säng, somnade om och sådär höll hon på!

Mitt älskade lilla barn, 💕